Vi søker etter en entusiastisk og blid selger til kvelds-/helgearbeid.
Til vår fine ECCO konseptbutikk på Byporten leter vi etter deg som er på jakt etter en jobb på en hyggelig arbeidsplass hvor du blir en del av et team med engasjerte og morsomme kolleger som elsker det de driver med.
Butikksjefen er dyktig, med lang erfaring, og hun vil guide deg trygt inn i jobben.
I løpet av dagen vil du møte alle typer folk, i ulike faser av livet. Det kommer til å gi deg mye kunnskap og du blir etter hvert en god menneskekjenner. Kanskje opplever du også at du vil få faste kunder, som gjerne kommer bare for å handle av akkurat deg!
Her vil du få være med på å forme og bygge ditt videre arbeidsliv. Det å få jobbe med salg og service, møte ulike mennesker i ulike faser av livet, og lære ferdigheter som planlegging, effektivitet og behovsavklaring, er ferdigheter som er gull verdt videre i livet ditt uansett hvor eller hva du ser for deg i fremtiden. Enten du er student og muligens skal jobbe med noe annet om noen år, eller du ser for deg en videre karrièrevei innen servicebransjen. Uansett blir du en bedre menneskekjenner enn det du var før du begynte, og vi trenger ansatte med ulike erfaringer og ulike styrker i teamet vårt.
Arbeidstiden vil hovedsakelig være 3-4 ganger i uken og annenhver helg, pluss ekstra i ferier og ved behov.
NB! Du må kunne jobbe ekstra i uke 52.
Arbeidsoppgaver :
Våre forventninger til deg :
Du er fleksibel og tar i et tak når det er behov
Er glad i mennesker og blir motivert av å levere topp service til alle som kommer innom
Er selvgående og liker nye utfordringer.
Er ansvarlig, ærlig, strukturert og har høy arbeidsmoral
Holder hodet kaldt når det skjer uforutsette ting og løser disse med sunn fornuft
Holder fokuset oppe selv om du innimellom styrer skuta alene.
Snakker flytende norsk, er over 18 år
Vi ønsker at du har erfaring fra servicebransjen, men det er ikke et krav at du har jobbet med sko tidligere. Motivasjon for å lære masse og bli rå på våre produkter over tid er viktigere.
Kundeservice er den største delen av hverdagen – så du må trives med å ta kontakt med mennesker.
Send inn din søknad og CV til Johanna Löf, no-byporten.manager@ecco.com
Eller kom innom oss i butikken.
Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.
Er du en kreativ sjel som elsker blomster og ønsker å jobbe i et inspirerende miljø?
Vi søker deltidsansatt og sesonghjelp som kan bidra til å skape vakre blomsteropplevelser for våre kunder. Hos oss vil du få muligheten til å uttrykke din kreativitet og jobbe i et miljø med høyt tempo.
Arbeidsoppgaver:
– Lage vakre og innovative blomsterarbeider
– Bidra til å opprettholde en inspirerende butikkatmosfære
– Håndtere kundebestillinger og gi utmerket kundeservice
Kvalifikasjoner:
– Erfaring eller interesse for blomsterbinderi er en fordel
– Kreativ sans og øye for detaljer
– Evne til å arbeide strukturert i et hektisk miljø
– Gode samarbeidsevner
– Trives med både selvstendig arbeid og samarbeid i team
Personlige egenskaper:
– Kreativ og lidenskapelig opptatt av blomster
– Serviceinnstilt og glad i kundekontakt
– Energisk og trives med varierte arbeidsdager
– Fleksibel og tilpasningsdyktig
Vi tilbyr et spennende og variert arbeid i et inspirerende miljø hvor du får utviklet dine kreative evner. Hos oss vil du bli en del av et hyggelig og dedikert team som brenner for blomster og god kundeservice.
Send din søknad og CV til byporten@floriss.no eller kom innom butikken vår på Byporten Mall of Oslo. Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi søker blide, engasjerte og dyktige selgere til årets julemarked i Byporten Mall of Oslo, fra 1. november til 31. desember. Arbeidet vil bestå av salg og god service, og hjelp til å holde butikken ryddig i løpet av arbeidstiden. Du vil være del av vårt salgsteam, der viktigste oppgave er salg og informasjon til kunder, samt god service slik at våre kunder får en hyggelig opplevelse under årets julemarked.
Utdanning/ kvalifikasjoner:
Minimum videregående skole, du kan gjerne være student. Du bør være over 18 år, og snakke norsk eller annet skandinavisk språk. Engelsk i tillegg er et pluss. Det er en fordel om du har salgserfaring fra før.
Egenskaper:
Fint om du kan gi info om følgende i søknaden:
Vi tilbyr:
Spennende jobb hvor du får møtt mange nye mennesker, og en god erfaring å ta med deg videre.
Du vil få god opplæring om våre populære julegensere, og du får tatt del i et hyggelig julemarked med en fantastisk julestemning.
Vi er en liten organisasjon med over 25 års erfaring i klesbransjen. Hovedkontoret ligger i Alnabru.
Til den rette kan vi tilby en spennende jobb i et miljø der lidenskapen for å drive gode butikker er i fokus.
Hvis dette appellerer til deg; ikke nøl med å sende oss en søknad! Vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Om stillingen
Stillingstittel: Selger
Stillingstype: Deltid
Omfang: Etter avtale
Søknadsfrist: Snarest
Tiltredelse: Etter avtale
Kontaktperson: Bunyamin Celik
Telefon: 90751184
Mail: cottonas@outlook.com
Som selger hos oss vil du jobbe i et meget kompetent team. Companys har fokus på kundeopplevelsen, en god varepakke og vareplassering. Du har et vinnende vesen og er kunnskapsrik, noe som gjør at kunden gang på gang vil komme tilbake til akkurat deg!
Vi søker deg som har stor arbeidslyst. Du elsker mote og har erfaring fra bransjen. Du er flink med mennesker og får det beste ut av dine kolleger. Du er kreativ, rydding, presis, blid og har stå på vilje. Du er en løsningsorientert selger med glimt i øyet og du streber etter å gi hver enkelt kunde den beste opplevelsen.
Vi leter etter 1 knakende god medarbeider til å være en del av teamet på vår flotte butikk på Byporten Mall of Oslo.
Fleksibilitet er en forutsetning for å passe inn i denne type stilling da den innebærer kvelds-, helge- og feriejobbing. Det vil helt naturlig være mer jobb i høysesong; som høst, jul og sommerferie.
Du er gjerne student, og bør kunne kombinere studier og jobb, også i eksamenstid.
Arbeidsgiver: Companys Byporten
Stillingstittel: butikkmedarbeider
Frist: snarest
Ansettelseform: fast
Tiltredelse: så fort som mulig
CV og søknad sendes til butikksjef Trine: trine@companys.no
Ved spørsmål om stillingen kan butikksjef Trine nås på 93023262
Om arbeidsgiver
Companys er et multi-brand konsept. Vi forhandler merker som: InWear, Part Two, Gestuz, Samsøe Samsøe, Second Female, Markberg, Pernille Corydon og mange flere. Butikken eies av Kleins AS, som driver butikker i samarbeid med DK Company.
Vi er en liten organisasjon med visjon om å åpne butikker i hele landet.
Hovedkontoret ligger i Trondheim.
Til den rette kan vi tilby en spennende jobb i et miljø der lidenskapen for å drive gode butikker er i fokus.
Har du en brennende interesse for mote og salg? Er du fleksibel? Er du nytenkende og inspirerende og vil være en del av et godt arbeidsmiljø? Har du erfaring fra tidligere serviceyrker? Da kan DU være den vi leter etter!
Som butikksjef i Fransa vil du få innblikk i butikkens nøkkeltall, og trening i merchandising, ledelse og butikkdrift. Du vil få selvstendig ansvar, der dine beslutninger er avgjørende for butikkens resultat.
Vi ser etter deg som har interesse for mote, design og salg. Deg som har evnen til å lede et team, gå foran som et godt eksempel og kan bevare overblikket. Er du i tillegg sprudlende, positiv og er med å skape et godt arbeidsmiljø, så er du kanskje den vi leter etter. Har du erfaring fra lignende bransje vil det være en stor fordel.
Dine daglige arbeidsoppgaver:
Du kjennetegnes som flg.:
Vi kan tilby en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø. Ryddige arbeidsforhold og gode personalrabatter. Gode utviklingsmuligheter internt i firma.
Det må påberegnes med arbeidstid kveld og helg. For den rette kandidat kan stillingen bli permanent på sikt da vi har flere butikker i Oslo.
Er dette deg?
Dersom du føler dette er noe for deg, er du velkommen til å sende en motivert søknad og CV til Jeanette Haug på fransa.jeanette@gmail.com merket “Butikksjef Fransa Byporten”. Vedlegg gjerne bilde.
Søknadsfrist: snarest.
Oppstart: avtales nærmere.
Vi gleder oss til å lese din søknad!
Bambus åpnet dørene for første gang i 2001, og vi er stolte av å fremdeles servere våre gjester nydelig og vakker mat fra Asia. Folk på farten trenger også god mat, og hos oss er den i tillegg av høy kvalitet. Du finner våre restauranter i Oslo og omegn.
Hos oss er inkludering viktig og du vil oppleve et mangfold av kolleger samt lære mye om nye kulturer. Vi hjelper hverandre til å bli gode og sammen har vi felles mål om å bringe folk sammen gjennom gode matopplevelser.
I Bambus vil du få:
Vi søker nå dyktige og motiverte kolleger i stilling som Manager og Servicemedarbeider.
Som Manager hos oss vil du ha totalansvar for hele restauranten, herunder for personalet, resultater og driften. Dette er en operasjonell rolle hvor hoveddelen av arbeidet skjer side om side med ditt team.
Du skal sørge for at dine medarbeidere trives i jobben, og at gjestene får en fantastisk service og gjesteopplevelse. Du skal alltid lete etter forbedringer og strebe etter å overgå målene som blir satt. Du er entusiastisk, rask og ikke redd for å ta i et tak.
Viktige arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Ønsket bakgrunn og kompetanse:
Som Medarbeider er din hovedoppgave å betjene våre gjester som kommer til oss for å kjøpe mat til å nyte enten hos oss, eller ta med hjem. Kokkene våre sørger for god kvalitet på maten, og du møter gjestene med vennlighet og kunnskap om rettene. Utmerket service er viktig for oss, og du yter alltid det lille ekstra gjennom å tilby gjester mer enn akkurat det de spør etter. Du sørger for at restauranten er ren og ryddig gjennom dagen, og skaper et hyggelig miljø for våre gjester og kolleger.
Viktige arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Ønsket bakgrunn og kompetanse:
Vil du bli en del av teamet vårt? Send CV og søknad sendes til jobb@bambussushi.no
NB! Merk gjerne søknaden med stilling.
Bambus er et familieselskap som ble startet i 2001. Fra åpningen av den første restauranten i 2001 og frem til i dag, har vi hatt en jevn vekst med åpning av restauranter i Oslo og omegn. Vi består i dag av 12 restauranter.
Bambus tilbyr en spennende meny, som inneholder retter fra det thailandske, kinesiske, vietnamesiske og japanske kjøkken. Vi tilbyr vakker og velsmakende mat fra Asia, som enten kan nytes i trivelige og stemningsfulle restaurantlokaler, eller tas med for å nytes i eget hjem.
Vi på LUSH Byporten søker en Supervisor til vårt Managementteam!
Stillingen er fast og vil være på 40% til og med 31.01.25, deretter vil det blir gjort en vurdering av stillingsstørrelse utfra butikkens behov.
Om oss
Teamet består av 12 engasjerte ansatte som gleder seg til å ta imot våre supervisor superstar! LUSH ble grunnlagt i 1995, og tilbyr ferske, håndlagde kosmetikkprodukter. Vi er kjent for vår etiske tilnærming til kosmetikk, med fokus på bærekraft, dyrevelferd og minimal emballasje. Vårt mål er å skape innovative, naturlige produkter som gir ekte resultater, samtidig som vi utfordrer kosmetikkbransjens standarder. Hos LUSH tror vi på å gjøre en positiv innvirkning både på våre kunder og på planeten. Butikken ligger midt i Oslo sentrum, på Byporten Mall of Oslo.
Hva er en Supervisor og hva går stillingen som Supervisor ut på?
Man kan tenke på en Supervisor som en helikopterpilot, en som har oversikt over butikkgulvet og delegerer arbeidsoppgaver. Supervisoren skal bistå butikksjef og trainee manager med å styre butikken og å komme med ideer, råd og evalueringer, samt arbeide sammen for å nå satte mål og planer gjennom kundeservice, salg, teamutvikling og profitt. Supervisoren er et forbilde innen kundebehandling på butikkgulvet, samtidig som den observerer og støtter teamet gjennom klar og konsekvent koordinasjon, kommunikasjon og feedback. Samt legge til rette for best mulig kundeservice og butikkflyt.
En supervisor er en del av butikkens Managementteam, og skal lede andre gjennom konsekvent feedback, delegering, training og ved å opptre som et eksempel og et forbilde på butikkgulvet. For å være suksessfull i denne stillingen må du tørre å by på deg selv, være komfortabel med å gjøre ting utenfor komfortsonen og lede andre med lidenskap og stolthet.
Vår perfekte kandidat:
– Enestående kommunikasjonsevner
– God motivator
– Positiv, forståelsesfull og sier ja til utfordringer
– Ønske om utvikling innenfor salg og ledelse
– Deler LUSHs verdier
– Genuin interesse for merkevaren og produktene våre
Erfaring fra retail og/eller ledelse en fordel i søknadsprosessen for denne stillingen.
Selv om dette er en stilling hvor man jobber som leder, er det også en salgsjobb hvor stillingen innebærer å gi gode kundeopplevelser gjennom 5-stjerners kundeservice etter LUSH-standard, i tillegg til generelt butikkarbeid som for eksempel å betjene kassen, rydding/vasking og påfyll av varer, samt å gi demonstrasjoner av produktene på kunder og snakke stolt om våre verdier. Arbeidstiden vil i hovedsak være på ettermiddager, kvelder og helger (i desember holder vi oppe noen søndager). Vi har varelevering hver annen uke, samt jevnlige varetellinger.
En god match for oss er også…
– En som strekker deg langt for kundene og yter alltid god kundeservice
– En som liker å prate med mennesker og er utadvendt
– En som jobber godt både sammen med andre og alene
– En som er organisert og strukturert
– 18 år, eller eldre
– En som snakker og leser norsk, og behersker muntlig engelsk
– En som har høy arbeidskapasitet og kan stille opp på kort varsel
– En som kan jobbe hele desember
Så hva kan vi tilby deg?
Et variert arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen som et team! Vi jobber mot felles mål og støtter hverandre gjennom utfordringer.
På LUSH får man muligheten til å utvikle seg innen retail, og så lenge viljen er der kan man komme veldig langt. Hos oss vil du alltid dufte bedre når du går hjem fra jobb enn når du kom, og vi kan nesten garantere at du vil finne glitter overalt etter en arbeidsdag! Vi har det gøy på jobb, men vi jobber også hardt, og dette har ført oss til å være en av Nordens mest lønnsomme butikker og det er vi stolte av.
Vi tilbyr blant annet også…
– Lønn etter tariffavtale, samt tillegg for utvidet ansvar.
– Bonussystem.
– Personalrabatt.
– Tilgang til gratis rådgiving og terapi gjennom Health Assured Online
– Employee Benefit Trust
Søknadsprosessen
Send oss skriftlig søknadsbrev eller videosøknad, og CV. Vi kan ikke vurdere søkere som mangler søknadsbrev/søknadsvideo og/eller CV. Aktuelle kandidater blir invitert videre med i rekrutteringsprosessen. Vi har ikke kapasitet til å behandle søknader som kommer via e-post.
Søknadsfrist: 12. august 2024
Link for å søke: https://weare.lush.com/sv-se/jobba-pa-lush/
Er du en kreativ blomsterdekoratør som trives i et hektisk miljø? Da er dette kanskje noe for deg?
Arbeidsoppgaver:
– Skape vakre og innovative blomsterdekorasjoner
– Bidra til å skape en inspirerende butikkatmosfære
– Håndtere kundebestillinger og gi utmerket kundeservice
– Delta i planlegging og gjennomføring av arrangementer og spesielle anledninger
Kvalifikasjoner:
– Fagbrev innen blomsterdekoratørfaget
– Kreativ og estetisk sans
– Evne til å arbeide strukturert og løsningsorientert
– Trives med både selvstendig arbeid og samarbeid i team
Personlige egenskaper:
– Kreativ og lidenskapelig opptatt av blomster og design
– Serviceinnstilt og glad i kundekontakt
– Energisk og liker å ha en arbeidsdag med litt ekstra tempo
– Fleksibel og tilpasningsdyktig
Vi tilbyr en spennende og variert heltidsstilling i et inspirerende miljø hvor du får utviklet dine kreative evner. Hos oss vil du bli en del av et hyggelig og dedikert team som brenner for blomster og god kundeservice.
Ansettelsesform: Fast
Frist: 11.8.2024
Kontaktperson vedr. spørsmål om stillingen: Butikksjef Celine Mariell B. Båtnes, tlf. 23 36 20 94
Send din søknad og CV til byporten@floriss.no eller kom innom butikken vår på Byporten Mall of Oslo på Jernbanetorget.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Se også stillingsannonsen her: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=355771608
Om arbeidsgiveren
Floriss Byporten er en del av Floriss-kjeden, Norges største franchise-kjede innenfor blomster. Floriss Byporten drives av Byblomst AS, som eier flere avdelinger i kjeden. Floriss Byporten holder til på Byporten Mall of Oslo midt i Oslo sentrum.
Vi søker etter en fast 50-100% heltidsansatt, som kan bli butikkleders høyre hånd. Vi søker etter pålitelige, utadvendte medarbeider med ønske om å skape gode kundeopplevelser og interesse for salg og utstillinger!
Dette er en stilling, hvor det vil være mulig å jobbe dagtid, ettermiddager, kvelder, lørdager etter avtale. Vi ser etter en som er interessert i våre kunder, ser kundens behov og ønsker gi gode kundeopplevelser. Det er viktig at du er selvstendig, trygg i salgssituasjoner, kan håndtere flere oppgaver på samme tid, og ikke minst: har lyst til å lære.
Vi ser for oss at du:
Sentrale arbeidsoppgaver:
Vi tilbyr deg en unik mulighet til å jobbe i en spennende bransje med klokker og smykker.
Tiltredelse snarest.
Mail sendes til: byporten@bjorklund.no
Fransa Byporten søker deltidshjelp som hovedsakelig kan jobbe kveld, helger og ferier. Det er foretrukket hvis du også kan jobbe noe dagtid.
Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
Som person kjennetegnes du ved følgende:
Vi kan tilby deg en spennende stilling med gode interne utviklingsmuligheter for rette vedkommende. Du blir en del av et stort konsern med høy motegrad og svært godt arbeidsmiljø. Ryddige arbeidsforhold og gunstige personalrabatter.
Er dette deg? Da vil vi høre fra deg! Søknad og cv sendes til fransa.byporten@dkcompany.com eller personlig oppmøte i butikk. Merk søknaden med «deltidshjelp».
Søker bør helst være over 18 år.
Søknadsfrist snarest
Oppstart snarest
Er du en blid og utadvendt person som liker å jobbe med mennesker? Motiveres du av å gi kundene våre gode handleopplevelser? Tar du en utfordring og synes det er gøy med høyt tempo? Da er du sannsynligvis den vi leter etter!
Som medarbeider i SmoothieXchange trives du i en hverdag med høyt tempo! Du er aktiv og detaljorientert og beholder roen i stressende situasjoner. Det er hos deg kunden får den beste servicen og den hyggeligste handleopplevelsen.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å bidra til optimal kundeservice og produktkvalitet, effektiv drift av butikken og å opprettholde et fresht og delikat utsalgssted med fokus på renhold og orden.
Vi ser etter deg som er utadvendt, engasjert, med et positivt menneskesyn og er flink til å ta i et tak. Du er strukturert og ryddig med et godt overblikk og med glimt i øyet. Du er flink til å oppnå gode relasjoner til kundene, trives med salg og motiveres av gode resultater. For deg er det en klar sammenheng mellom produktkvalitet og kundetilfredshet.
Vi tilbyr deg en spennende, utfordrende og aktiv stilling med sosiale medarbeidere og godt miljø.
Er du personen vi leter etter gleder vi oss til å lese søknaden din!
Hilsen SmoothieXchange teamet
Søk på stillingen her: https://app.cvideo.no/smoothiexchange/stilling/10446
Liker du høyt tempo, glade gjester og en aktiv hverdag? Kanskje du er den vi ser etter?
Du bør være over 20 år, gjerne med erfaring fra salg og service. Vi søker deg som elsker å snakke med folk, er den beste servicemedarbeideren, er opptatt av klær og mote, ærlig, fleksibel, ansvarsbevisst og jobber like godt i team som alene.
Vi vil ha det gøy på jobb i Brando kids, for arbeidsglede sprer seg i butikken og smitter over på gjestene.
Du bør kunne jobbe dag, kveld, helg og ferier (2-3 lørdager i måneden)
Har du det som skal til for å bli en dyktig medarbeider?
Er dette deg? Send oss din søknad og CV, vi gleder oss til å høre fra deg!
Taza Taza er et spennende spisested i Byporten. Vi lager autentiske indiske retter fra bunnen av og er opptatt av at maten skal holde høy kvalitet. Vi ser etter deg som er engasjert, nøyaktig, positiv og serviceorientert. Du liker å jobbe i team og ha flere baller i luften samtidig. Akkurat nå leter vi etter flere hel- og deltidsansatte.
Vi ønsker å tilby våre kunder den beste servicen med tanke på kort ventetid som ikke går utover kvaliteten på maten vi lager.
For å gjøre en god jobb må du være serviceinnstilt og til tider tåle et høyt arbeidstempo. At gjestene blir fornøyde må være ditt mål.
Noen av oppgavene er å ta imot bestillinger samt håndtering av kassa, legge opp mat på tallerken, enkelte oppgaver på kjøkkenet, rydding, etc.
Erfaring fra restaurantbransjen er en fordel men ikke et krav.
CV og søknad med bilde sendes til masalacon@gmail.com
Vi søker deg!
Vi søker etter deltidsmedarbeidere som kan ta dagvakter. Er du den vi leter etter?
Er du en glad og smilende person som elsker å ta kontakt med kunder og yte den beste kundeservicen? Interesserer du deg for dessert, sjokolade, delikatesser av den høyest kvaliteten på markedet? Da ønsker vi at DU blir en av oss!
Søknad og CV kan sendes til hei@delicia.no
Hos BIT lager vi skreddersydde salater, baguetter og sandwicher etter kundens ønske.
Basert på de beste tilgjengelige råvarer kan kunden velge sin favorittkombinasjon.
Vi tilbyr i tillegg ferske bakevarer, som bakes fra grunnen av i butikken hver dag, god kaffe og et utvalg av kald drikke.
Vi ønsker å tilby alle våre kunder en fantastisk opplevelse med hyggelig service og god mat.
Vi søker nå engasjerte medarbeidere som ønsker å bli en del av teamet.
Vi søker deg som trives med å jobbe effektivt og med fokus på å levere beste kvalitet på mat og service, og som i tillegg bidrar til et godt arbeidsmiljø og trives godt med å samarbeide med andre.
Eksempler på arbeidsoppgaver:
– Kundeservice
Vi har som mål å levere kundeservice på et høyt nivå. Vi vil både imponere og glede våre kunder.
Personlig og entusiastisk service med et stort smil får kunden til å glede seg til sitt neste besøk hos oss.
– Produksjon
Vi lager produktene våre for hånd med ferske råvarer av god kvalitet.
Bakevarene baker vi fra grunnen av hver dag.
– Renhold og matsikkerhet
Et grundig renhold igjennom dagen er en viktig del av arbeidsoppgavene.
Vi legger stor vekt på gode rutiner for renhold og matsikkerhet.
Vi arbeider kontinuerlig for å holde kaféen ren og delikat.
Personlige egenskaper
– Positiv
– Entusiastisk og smilende
– Serviceinnstilt
– Lærevillig
– Nøyaktig
– Effektiv
– Teamorientert og god til å samarbeide
Vi tilbyr
– Delaktighet i et vinnende team
– Erfaring i å skape suksess for deg selv og teamet
– Konkurransedyktige betingelser
Vi oppfordrer deg til å legge ved en kort video hvor du presenterer deg selv og hvorfor du ønsker å bli en del av teamet.
Vi søker både heltids- og deltidsmedarbeidere.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Søk på stillingen her: https://app.cvideo.no/bit/stilling/4471